POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONY DANYCH

Polityka prywatności strony prowadzonej pod adresem www.serwis-ag.pl (dalej: Serwis), którego właścicielem jest firma AG-SR sp.z o.o. Sp. Komandytowa formułuje zasady gromadzenia, wykorzystywania i przetwarzania danych osobowych pozyskanych od użytkowników Internetu (dalej: Użytkownik) za pośrednictwem strony Serwisu przez administratora danych osobowych - firmę AG-SR sp.z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grochowskiej 61, 60-339 Poznań. Niniejsza Polityka opisuje również reguły obsługiwania plików „cookies” przez Sklep, zgodnie z ustawą – Prawo telekomunikacyjne.

  1. WAŻNE DEFINICJE
  1. Administrator - oznacza AG-SR sp.z o.o. sp. K.. ul. Grochowska 61, 60-339 Poznań, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 7822554395, REGON 302282499 KRS: 0000440382, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
  2. Usługobiorca – w tym wypadku jest to Administrator.
  3. Dane osobowe -to wszelkie informacje, które mogą cię identyfikować, na przykład Twoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres do doręczenia sprzętu.
  4. Przetwarzanie danych - wszelkie czynności i operacje wykonywane na Twoich danych osobowych (np. ich przechowywanie czy przetwarzanie na potrzeby świadczenia Ci usługi).
  5. Serwis - oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie www.serwis-ag.pl.
  6. Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

  1. ZAKRES OBOWIĄZYWANIA
  1. AG-SR Sp. z o.o. Sp.k. jest administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi. Oznacza to, że AG-SR Sp. z o.o. Sp. k. ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych Użytkowników we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność. Więcej informacji na temat danych osobowych znajdą Państwo pod linkiem: informacje dotyczące danych osobowych . W przypadku pytań albo wątpliwości, co do tego, jak chronione są Twoje dane osobowe przez AG-SR Sp. z o.o. Sp. k. skontaktuj się z Administratorem mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  2. Celem tej Polityki Prywatności jest określenie działań podejmowanych przez AG-SR Sp. z o.o. Sp.k. w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych, w tym zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.serwis-ag.pl. Wszelkie nasze działania podlegają przepisom prawa, które obowiązują w zakresie ochrony danych, na przykład ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Nasza Polityka Prywatności podlega przepisom prawa polskiego i ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Przesłanie do nas wiadomości z wykorzystaniem formularza zawartego na stronie serwisu jest możliwe tylko po potwierdzeniu zapoznania się z naszym regulaminem, polityka prywatności i warunkami RODO

  1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA, W TYM ICH PRZECHOWYWANIE

Opis najczęściej występujących działania na danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem z usług naszej firmy.

  1. Dane Kontaktowe: - dane te będą przechowywane na serwerach zewnętrznych naszego partnera handlowego – firmę HOME.PL S.A., świadczącą dla nas usługi webmastera.
  2. Dane osobowe, jakie będą wymagane w przypadku realizacji usługi serwisowej sprzętu elektronicznego:
  • imię i nazwisko,
  • adres do wysyłki,
  • e-mail,
  • numer telefonu,
  • województwo
  • nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (w przypadku firm).

Podanie powyższych danych jest dobrowolne jednak niezbędne do wykonania zleconej usługi serwisowej. Użytkownik powinien zadbać aby powyższe dane były aktualne i zgodne z rzeczywistością. Użytkownikom w każdym czasie przysługuje prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych przez administratora danych. Złożenie sprzeciwu możliwe jest w szczególności poprzez przesłanie informacji na podany adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , lub telefonicznie pod numerem: 61 8618211. W takim przypadku dane osobowe takiego Użytkownika zostaną usunięte lub poddane anonimizacji, chyba że dalsze przetwarzanie danych będzie uzasadnione powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (por. art. 23 ust. 1 pkt 1-5 ustawy o ochronie danych osobowych).

  1. Dane osobowe Klientów pobierane są przez Spółkę w celu prowadzenia Serwisu Komputerowego, a w szczególności:
  • Możliwości skontaktowania się ze zleceniodawcą
  • realizacji zleconej usługi serwisowej,
  • Przyporządkowanie gwarancji do wykonanej usługi oraz obsługę reklamacji,
  • tworzenia wewnętrznych raportów i analiz,
  • marketingu usług i towarów oferowanych przez administratora danych osobowych oraz marketingu usług i towarów oferowanych przez sklep ag.pl
  • przesyłania na podany adres poczty elektronicznej zamówionego biuletynu informacyjnego (newsletter).
  1. Kto ma dostęp do Twoich danych osobowych?
    Dane te są używane wyłącznie do świadczenia usługi wymienionej powyżej i umożliwiają one organizację akcji promocyjnych, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (na podstawie ar. 6. Ust. 1. Lit. f) RODO).
  2. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobowych w celach marketingowych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi z innymi podmiotami zewnętrznymi.
  3. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane osobowe?
    Twoje dane osobowe są przetwarzane na mocy zgody, którą wyrażasz na otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego, będą one do Ciebie przesyłane na podstawie naszego uzasadnionego interesu.
  4. Prawo do wycofania zgody:
    Masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego.
    Gdy to zrobisz, Administrator nie będzie mógł więcej wysyłać Ci żadnych ofert w ramach marketingu bezpośredniego ani informacji przesyłanych wcześniej na podstawie zgody na przetwarzanie danych.

Możesz zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingu bezpośredniego w następujący sposób:

- wykonując instrukcje zawarte w każdej takiej wiadomości marketingowej

8)   Jak długo przechowujemy Twoje dane w tym celu:

Będziemy przechowywać Twoje dane do celów marketingu bezpośredniego do momentu, w którym wycofasz swoją zgodę.

  1. Uzupełnianie pozyskanych danych: AG-SR Sp. z o.o. Sp. k. jest uprawniona do uzupełniania posiadanych informacji o Użytkownikach, zwłaszcza osobach fizycznych -przedsiębiorcach, o dane uzyskane zgodnie z prawem (NIP firmy, informacje z GUS, czynny podatnik VAT) od podmiotów zewnętrznych.

 

  1. Akcje promocyjne: Okazjonalnie w AG-SR Sp. z o.o. Sp.k. organizowane są akcje promocyjne. Dane kontaktowe Użytkowników, którzy dobrowolnie wezmą udział w akcjach promocyjnych, są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa i w celach związanych z promocją. Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania informacji o promocjach w taki sam sposób, w jaki przystąpił do konkursu lub promocji.

 

  1. PLIKI COOKIES

Serwis www.serwis-ag.pl nie zbiera automatycznie żadnych danych z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas korzystania z witryny.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników np. na komputerze, smartfonie, pozwalające prawidłowo wyświetlić zawartość oglądanej strony. Serwis nie przechowuje w plikach cookies danych osobowych Użytkowników Serwisu.

Użytkownicy mogą samodzielnie kontrolować sposób obsługi plików cookies za pomocą mechanizmów wbudowanych w używane oprogramowanie służące do przeglądania stron www. Zablokowanie niektórych plików cookies może jednak wpłynąć na brak możliwości wejścia na nasz serwis i skorzystania z formularza kontaktowego.

Pliki cookies wykorzystujemy w następujących celach:

  • Obsługa logowania - weryfikacja połączenia między użytkownika a naszym serwerem. Serwis nie przechowuje w plikach cookies informacji identyfikujących poszczególnych użytkowników a jedynie dane dotyczące połączenia,
  • Prezentacja treści - zabezpieczenie przez wyświetlaniem użytkownikowi ponownie tych samych treści,
  • Obsługa formularzy - zabezpieczenie serwisu przed działaniem robotów (programów komputerowych służących do automatycznego badania zawartości serwisu www),
  • Statystyka - budowanie anonimowych statystyk odwiedzin naszego serwisu.

Niektóre podstrony Serwisu oraz inne środki komunikacji z Klientami i innymi osobami fizycznymi, które korzystają z serwisu mogą zawierać tzw. "web beacons" (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). "Web beacons" pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na który załadowana została strona, na której "web beacon" został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam.

Spółka oświadcza, iż dołoży wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom oraz innym osobom fizycznym wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z serwisu Sklepu. Wszystkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji należy zgłaszać na nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Administrator danych może dokonywać zmiany w niniejszej Polityce Prywatności w każdym czasie z uwagi na zmiany techniczne Serwisu, nowe funkcjonalności lub modyfikacje Serwisu. Zmiany niniejszej Polityki Prywatności nie mogą pozbawiać Użytkowników praw nabytych i odnoszą one skutek na przyszłość, od daty wprowadzenia zmiany. Użytkownik, który nie będzie zgadzał się na zmiany Polityki Prywatności może w każdej chwili zaprzestać korzystania ze Serwisu
 

  1. UDOSTĘPNIANIE DANYCH
  1. Kto ma dostęp do twoich danych: Twoje dane mogą być udostępniane jedynie w ramach działań niezbędnych do obsługi i realizacji Twojego zamówienia (umowy handlowej).

Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług oraz pełnej realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje na temat kategorii podmiotów zewnętrznych znajdziesz w zakładce informacje dotyczące danych osobowych .
 

  1. METODY KONTROLI PO STRONIE UŻYTKOWNIKA

Jakie masz prawa? (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27. Kwietnia 2016 r. (RODO)):

  1. Prawo dostępu do danych:
    W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z naszym Administratorem danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mai: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – otrzymasz te informacje pocztą e-mail.
  2. Prawo do sprostowania swoich danych:
    Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.
  3. Prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych przez Administratora:
    Masz prawo zażądać, aby Administrator ograniczył przetwarzanie Twoich danych osobowych, np. zaprzestał działań marketingu bezpośredniego.

Możesz zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingu bezpośredniego w następujący sposób:

* wykonując instrukcje zawarte w każdej takiej wiadomości e-mail

  1. Prawo do usunięcia danych:
    Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez Administratora, z wyjątkiem następujących sytuacji:

* masz niezakończone postępowanie z Działem Obsługi Klienta
* masz otwarte zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane lub zostało wysłane tylko częściowo
* masz nieuregulowany dług wobec Sprzedającego, niezależnie od metody płatności
* jeśli podejrzewamy lub mamy pewność, że w ciągu ostatnich czterech lat korzystałaś(eś) z naszych usług w niewłaściwy sposób
* Jeśli dokonałaś(eś) jakikolwiek zakupów/zleciłeś usługi, zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach księgowych

  1. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie:

Masz prawo do zmiany zdania i cofnięcia swoich zgód u Administratora w dowolnym momencie, za wyjątkiem sytuacji opisanych w poprzednim punkcie.

  1. Prawo do interwencji ludzkiej ze strony Administratora:

Masz prawo do wyrażenia własnego stanowiska dotyczącego swoich danych osobowych oraz działań na nich prowadzonych. W tym celu umożliwiliśmy Ci bezpośredni kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych;

  1. Prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego ze względu na naruszenia RODO;

W sytuacjach, w których jesteś pewien naruszeń RODO ze strony Administratora masz prawo do wniesienia zażalenia do odpowiedniego organu.

Jak możesz korzystać ze swoich praw?
Bardzo poważnie podchodzimy do ochrony danych, dlatego wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych osobowych.

Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
Aby zagwarantować, że Twoje dane zawsze będą przetwarzane wiernie, w sposób transparentny i zgodny z prawem. Aby skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych, napisz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a w temacie wiadomości wpisz „ODO”.

Uaktualnienia naszych Zasad prywatności:
W przyszłości może zajść konieczność aktualizacji Zasad prywatności. Ich najnowsza wersja będzie zawsze dostępna na naszej stronie. Będziemy informować o każdej zmianie treści Zasad prywatności, na przykład o zmianach dotyczących celu, w jakim korzystamy z Twoich danych osobowych, tożsamości Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub Twoich praw.

 

  1. BEZPIECZENSTWO

Wszystkie zbierane przez Administratora dane chronione są z użyciem racjonalnych środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem. Podmioty powiązane z AG-SR Sp. z o.o. Sp. k., zaufani partnerzy i zewnętrzni usługodawcy zobowiązali się do zarządzania danymi zgodnie z przyjętymi przez wymagania RODO oraz Administratora wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

 

 

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

 

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator AG-SR Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą przy ul. Grochowskiej 61, 60-339 Poznań.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  4. dostosowania zawartości newslettera do preferencji Użytkownika.
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  1. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów

 

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZY KORZYSTANIU ZE STRONY INTERNETOWEJ SWWW.SERWIS-AG.PL

 

 

Drogi Użytkowniku,
Poniżej przedstawiamy informacje o tym w jaki sposób, w jakich celach oraz w jakim zakresie przetwarzamy dane osobowe, w związku z obsługą serwisu internetowego WWW.SERWIS-AG.PL.

 

KIM JESTEŚMY:

Informujemy, że głównym administratorem danych osobowych jest AG-SR Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu 60-339, ul. Grochowska 61. Od dnia 25.05.2018 r. będzie możliwość skontaktowania się z administratorem danych osobowych za pośrednictwem adresu e -mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SKĄD POSIADAMY TWOJE DANE OSOBOWE:

Dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim od zlecającego naprawę serwisową, które Klient podaje nam przy zleceniu naprawy sprzętu lub zapytania w sprawie naprawy przesłanego za pośrednictwem formularza wysłanego ze strony serwisu (na www.serwis-ag.pl ) oraz zapisując się na newsletter w naszym serwisie. Dane uzyskujemy również w związku ze składanymi przez Klientów reklamacjami oraz w ramach kontaktu z naszymi konsultantami.
Dane osobowe mogą nam również zostać przekazane przez podmioty trzecie, na prośbę Klienta. Dotyczy to sytuacji, w której chcesz się zarejestrować w naszym serwisie z wykorzystaniem funkcjonalności mediów społecznościowych i naszych partnerów:

  1. Facebook
  2. Google +
  3. LinkedIn

W przypadku korzystania z możliwości zalogowania się z wykorzystaniem funkcjonalności któregokolwiek z powyższych partnerów, najpierw zostaniesz przez niego poproszony o potwierdzenie, że może on przekazać nam Twoje dane w zakresie niezbędnym do rejestracji w serwisie. Za Twoją zgodą partner przekaże nam część Twoich danych dla potrzeb rejestracji w naszym serwisie. Dla dokończenia procesu rejestracji konieczne może być uzupełnienie Twojego profilu o dodatkowe dane osobowe. Po założeniu konta w naszym serwisie będziesz mógł logować się do naszego sklepu z wykorzystaniem funkcjonalności oferowanych przez naszych partnerów.

ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Twoje dane przetwarzamy w następującym zakresie

  • imię i nazwisko
  • nazwa firmy (jeżeli ją prowadzisz)
  • adresy dostaw
  • numer NIP (jeżeli prowadzisz firmę)
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • historia transakcji (w tym co i kiedy zarezerwowałeś, kupiłeś, wykorzystane kody rabatowe, sposoby dokonywania płatności)
  • informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies*)
  • numer IP, z którego komunikujesz się z naszym serwisem
  • informacje o urządzeniu, z którego korzystasz odwiedzając naszą stronę, w tym o jego ustawieniu (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu)
  • historia Twojej komunikacji z nami
  • dane pochodzące z publicznie dostępnych źródeł
  • informacje o źródłach pozyskania Twoich danych
  • twoje reklamacje
  • twoje opinie
  • dodatkowe informacje o sobie, które mogłeś zawrzeć w korespondencji e-mail lub które mogłeś podać w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym przedstawicielem
  • udzielone przez Ciebie zgody.

 

DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZETWARZANE PRZEZ AG-SR SP.Z O.O. SP.K. W SZCZEGÓLNOŚCI:

  1. Na podstawie zgody wyrażonej przez klienta w celu:
  1. Przekazywania klientowi niezbędnych w procesie sprzedażowym informacji tj. regulaminu, cennika, informacji o zmianie nazwy firmy, adresu lub siedziby, potwierdzenia przyjęcia zamówienia, reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail);

Szczegółowe dane na temat gromadzenia i wykorzystywania danych znajdują się Polityce prywatności firmy, znajdującej się pod adresem polityka prywatności.

  1. Marketingu bezpośredniego produktów i usług AG-SR Sp. z o.o. Sp. k.

Marketing bezpośredni może być realizowany przez AG-SR Sp. z o.o. Sp. k. za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. e-mail, oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych tj. telefon.

  1. W celu:
  1. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
  2. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
  1. Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu AG-SR Sp. z o.o. Sp. k. w celu:
  1. Marketingu produktów i usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta;
  2. Organizowaniu i przeprowadzaniu konkursów oraz innych akcji marketingowych;
  3. Dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń;

 

OKRES PRZEZ JAKI DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZECHOWYWANE:

 

Okres przez jaki przetwarzamy dane osobowe jest zależny od celu przetwarzania:  

  • rejestracja w naszym serwisie i/lub zapisanie się na newsletter – będą przetwarzane do czasu wyrażenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, po tym okresie dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 10 lat;
  • realizacja zleconej usługi – przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, a także wypełnienia obowiązku prawnego przez Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych); jednak nie dłużej niż 6 lat od momentu zakończenia umowy sprzedaży;
  • usługi dostawy i montażu przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 6 lat od momentu zakończenia umowy sprzedaży;
  • pozyskane dane o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej – przez cały okres kiedy jesteś naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu kiedy przestałeś być naszym klientem (zaprzestałeś korzystać ze świadczonych przez nas usług oraz nie dokonywałeś zakupów w naszych sklepach).

KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH:

Dane Osobowe przekazujemy tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania zamówienia. Nie sprzedajemy Twoich danych, nie udostępniamy komercyjnie Twoich danych podmiotom trzecim.
Dane osobowe mogą zostać przekazane w celu realizacji zamówienia następującym podmiotom:

  • firmom przewozowym – w celu dostawy zakupionego towaru na adres, który wskazałeś w zamówieniu ( DPD, DHL, UPS, INPOST, POCZTA POLSKA )
  • serwisom odpowiedzialnym za naprawę sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji;
  • firmom świadczącym dla nas usługi dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego, dzięki któremu możemy prowadzić nasz serwis, newsletter, oraz stosowne ewidencje sprzedaży itd.
  • agencjom marketingowym, które pomagają nam zrozumieć, czym są zainteresowani nasi klienci, które pomagają nam tworzyć ciekawe oferty, promocje oraz pomagają nam w bieżącej komunikacji z naszymi klientami, w tym z Tobą;
  • firmom zbierającym opinie o produktach oraz o sklepach – pomagają nam, jeżeli chcesz podzielić się swoją opinią o produkcie lub wrażeniami z korzystania z naszego serwisu lub sklepu stacjonarnego.
  • firmom pośredniczącym w płatności za zakupiony towar/wykonane usługi
  • firmie księgowej odpowiedzialnej za księgowość spółki AG-SR sp.z o.o. sp.k.
  • bankom w których spółka AG-SR sp.z o.o. sp.k. posiada konta bankowe
  • biuro informacji gospodarczej

Dla każdego z tych celów przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla jego osiągnięcia. Chcielibyśmy, abyś wiedział, że tam gdzie to możliwe stosujemy narzędzia anonimizacji lub pseudonimizacji, czyli takie działania, dzięki którym dla naszych partnerów i podwykonawców pozostajesz niemożliwy do zidentyfikowania, a gdzie my cały czas posiadamy Twoje dane.
 

Twoje dane osobowe w określonych przypadkach przetwarzamy nie jako administrator, lecz jako procesor, działający na zlecenie innych podmiotów. Podobnie może być i tak, że nasi pracownicy w określonych przypadkach działają w imieniu i na rzecz innego administratora danych. Są to następujące przypadki:

  • realizacja roszczeń z tytułu gwarancji producenta – dany producent sprzętu, co do którego zgłaszane jest roszczenie gwarancyjne.

REGUŁY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.

  • Reguła adekwatności
    Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania; dla każdego procesu przeprowadziliśmy analizę spełnienia tej reguły.
  • Reguła transparentności
    Powinieneś mieć pełną wiedzę o tym, co dzieje się z Twoimi danymi. Niniejszy dokument, w którym staramy się udzielić Tobie pełnej informacji o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest jej przejawem.
  • Reguła prawidłowości
    Staramy się, aby Twoje dane osobowe w naszych systemach były aktualne i zgodne z prawdą. Jeżeli stwierdzisz, że w jakimś obszarze Twoje dane osobowe nie zostały przez nas zaktualizowane lub są błędne, proszę skontaktuj się z nami pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  • Reguła integralności i poufności
    Stosujemy niezbędne środki zabezpieczające poufność i integralność Twoich danych osobowych. Cały czas je usprawniamy, wraz ze zmieniającym się otoczeniem i postępem technologicznym. Zabezpieczenia obejmują środki fizyczne i technologiczne ograniczające dostęp do Twoich danych, jak również stosowne środki zabezpieczające przed utratą Twoich danych.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DOTYCZĄ DANE OSOBOWE (ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679  Z DNIA 27-04-2016r.

 

  1. Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, informacji na temat ich przetwarzania oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania;
  2. Prawo do sprostowania swoich danych;
  3. Prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych przez Administratora;
  4. Prawo żądania od Administratora usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
  5. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. Prawo do interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska;
  7. Prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego ze względu na naruszenie RODO;

 

Prawa wymienione powyżej w punktach 1-6 można zrealizować m.in. przez kontakt z Administratorem Danych (adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

 

 

 

 

Regulamin usług serwisowych

 

1. Firma AG KOMPUTERY, świadcząca usługi serwisowe, działa w oparciu o niniejszy regulamin oraz cennik usług serwisowych.

2. Klientem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest podmiot zlecający Serwisantowi świadczenie usług serwisowych.

3. Klient zlecając świadczenie usług serwisowych, akceptuje niniejszy regulamin.

4. Zlecenie usług serwisowych, odbywa się poprzez przyjęcie sprzętu do serwisu w siedzibie Serwisanta – ul. Grochowska 61, 60 – 339 Poznań. W przypadku przyjęcia zlecenia wysyłkowego, Klient zleca świadczenie usług serwisowych poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zgłoszeniowego Serwisanta, znajdującego się na stronie internetowej www.ag.pl.

5. Serwisant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów pozostawionych na dyskach twardych oraz innych nośnikach pamięci, chyba że Klient zamówi u Serwisanta usługę archiwizacji danych. W przeciwnym razie Klient zobowiązany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dyskach oraz innych nośnikach pamięci.

6. Klient zlecając świadczenie usług serwisowych zobowiązany jest podać prawdziwe dane osobowe, w szczególności dane umożliwiające nawiązanie z nim kontaktu przez Serwisanta.

7. Przesyłki wysyłane przez Klienta do Serwisanta za pobraniem lub na jego koszt, nie będą przyjmowane przez Serwisanta. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy sprzętu objętego gwarancją udzieloną przez Serwisanta.

8. Jeżeli sprzęt objęty jest gwarancją, Klient zobowiązany jest dostarczyć wraz ze sprzętem dowód zakupu lub kartę gwarancyjną.

9. Każde przyjęcie przez Serwisanta zlecenia świadczenia usług serwisowych, składa się z następujących po sobie etapów:

- nadanie numeru serwisowego,

- badanie sprzętu, diagnoza usterki,

- ustalenie kosztów i przebiegu naprawy,

- zakończenie naprawy - informacja Klienta,

- wydanie sprzętu z serwisu.

10. Sprzęt przyjęty do serwisu podlega ocenie mającej na celu dokładne ustalenie usterki. Koszt badania - diagnozy jest bezpłatny.

11. Maksymalny czas naprawy sprzętu wynosi 14 dni roboczych (są to dni przypadające od poniedziałku do piątku), liczony od dnia otrzymania przez Serwisanata sprzętu do naprawy. Jednakże w przypadku wykonania naprawy o szczególnym stopniu trudności, w szczególności w razie konieczności zamówienia i sprowadzenia podzespołów od osób trzecich, powyższy termin naprawy ulega przedłużeniu o niezbędny okres czasu, po uzgodnieniu z klientem.

12. Klient zobowiązany jest do odbioru sprzętu w siedzibie Serwisanta. O terminie odbioru sprzętu Klient zostanie powiadomiony przez Serwisanta poprzez pocztę elektroniczną lub też poprzez wiadomość SMS.

13. Jedyną podstawą uprawniającą do odebrania sprzętu od Serwisanta jest orygniał zgłoszenia sprzętu do serwisu, wydany przez Serwisanta Klientowi. Serwisant zastrzega, że nie wydaje duplikatu takiego zgłoszenia oraz nie ponosi odpowiedzialności za skutki jego utraty lub zniszczenia.

14. Po upływie 45 dni, liczonych od dnia powiadomienia Klienta w sposób określony w pkt 12 powyżej, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez Klienta w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego Serwisant nabywa jego własność porzez jego objęcie w posiadanie samoistne.

15. Na wykonane usługi serwisowe, Serwisant udziela 90 dniowej gwarancji liczonej od daty wykonania tejże usługi. W przypadku naprawy gwarancyjnej okres gwarancji przedłuża się o czas pobytu sprzętu w serwisie. Gwarancją Serwisanta objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione na karcie wydania sprzętu przez Serwisanta. Usunięcie lub uszkodzenie plomb gwarancyjnych serwisowanego sprzętu powodują utratę gwarancji

16. W przypadku braku możliwości naprawy przyjetego sprzętu do serwisu, Serwisant zastrzega sobie możliwość zwrotu tego sprzętu. W takim przypadku Klient może otrzymać nienaprawiony sprzęt nie ponosząc przy tym kosztów badania – diagnozy.

17. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, na potrzeby świadczenia usług serwisowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest Serwisant, w którego siedzibie dane te są przechowywane. Klient ma prawo do wglądu i uaktualniania swoich danych osobowych, jak i również ma prawo do ich usunięcia.